söndag 27 januari 2013

Deo!

Hur svårt kan det va? Borde man inte som stor matkedja informera sina kunder när de ska sluta sälja en produkt?

Jag köper alltid samma deo. Men undra om det inte var sista gången idag. Det stod några dammiga ex kvar och utöver det hade massa nya märken brett ur sig.

Sånt här är svårt.

Särskilt när man inte är dunderförtjust i förändringar. :)

Nu måste jag ändra lukt.

Snart iaf. Tur att jag köpte alla som fanns kvar av "mitt märke".

Ser det som att jag köpte tid.

Tid att tänka och tid att lukta mig fram...

Gabriel är skön, blivit en mästare på att imitera sin mamma!

När mamma är stressad säger han

"Jag får paniiiiiiik!"

Likt sin mor.

När hon är trött och nåt går emot, ja då gömmer han ansiktet i händerna och utbrister ett "Herreguuuuuuud!"

Likt sin mor.

Han snappar upp allt just nu, så man får verkligen ha tungan rätt i mun! Annars lär man få äta upp det...

Är min bror evigt tacksam, han köpte en trumpet till G i present.

Är min mor evigt tacksam, hon köpte ett munspel och nåt blåsinstrument till G i present.

Precis som man inte tycker det är högljutt ändå! :) Fast grabben gillar musik.

Klart han ska ha instrument.

Jag själv har alltid svårt att komma på saker som jag önskar mig. Mest för att jag inte vill ha något så hela ingången blir rätt negativ.

Men nu vet jag för engångs skull!

I 32-års present önskar jag mig ett ljudisolerat rum.

That's it.

Lillfisen har varit tapper i helgen, sjuk men ändå hållit en god min! Feber och hosta sen i tisdags.

Således ingen sömn för oss.

Måtte det gå över.

Helst igår.

Tack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar