lördag 19 januari 2013

Idrottens Hus

Egentligen vill jag inte blogga just precis nu, men en händelse gör att jag bara måste yttra mig om en sak innan lördagsmyset med syrran fortsätter. Elin har kommit över på en systerkväll nu när Davva ändå är i Katrineholm och som så ofta pratar vi handboll såklart. Kvällens ämne är Lundbyhallens uppbyggnad och huruvida det mellan de två planerna kommer vara nät eller en vikvägg i stil Idrottens Hus. Vi frågade David om saken varpå han kontrar med vadå Idrottens Hus? För handbollsspelare och tränare i Västgötaregionen anser vi det vara helt givet att det är såklart är hallen i Lidköping man menar när man säger Idrottens hus eftersom hallen i fråga heter det och alla spelare/tränare i Västgötaregionen har garanterat gjort ett antal matcher där - så också Davva also known as förbundstränaren. Jag vet inte, men det känns som en liten skämsstämpel bör delas ut men jag kan inte bestämma mig för om det är min Davva som ska ha den eller förbundet som har anställt en gubbe med så dålig koll. Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar