tisdag 1 januari 2013

"Mamma ha kuk!"

Fick en sen julklapp av Emma. En sovmorgon. Det var längesedan sist, och oj så behövligt! Den gjorde gott och jag har kunnat samla mig inför Uniteds match idag. underbart!

Sen ska jag tydligen jobba imorgon. Sägs det iaf. 04.30 ringer klockan - mumma!

Blir fint det.

"Paaaaapppppaaaaa!!"

"Jaaaaaaa?", tjoade jag.

"Pappa! Mamma ha kuk!", ropade Gabriel.

Ridå!

Jag dog. Kan ha varit en av de roligaste stunderna i livet! :)

Vad Gabriel ville säga var: "Pappa, mammas handduk!" eftersom de badade en trappa upp.

En liten stor skillnad.

Skönt avslut på året! Eller ja, inte riktigt, det sista jag hörde var typ "Nu börjar de jäklarna!!"

Grannarna som skjuter raketer och smäller smällare utanför vårt fönster fick sig en känga. Min tolkning är en förmildring, men budskapet detsamma!

Nu ska jag tydligen se på Pippi.

Later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar