söndag 6 januari 2013

The Boss!

Igår kväll, innan Gabriel somnade så hade han legat i sängen och ropat "Heja handboll! Heja pappa!"

Då blir man lycklig! Så det står härliga till... Mer sånt! :)

Det finns anledning att ropa detsamma för mamma om ett tag... Under ett par veckor iaf. Har jag skrivit för mycket nu måntro?

Det lär jag märka när detta är publicerat.

Oh I will!

Nu längtar jag efter våren. Nåt galet mycket! Sol, ett gäng plusgrader till och ahhh... Den där extra energin! The boss spädde på känslan!

"I'm waitin', waitin' on a sunny day
Gonna chase the clouds away
Waitin' on a sunny day!"

Hade varit galet skönt!

Hade varit galet skönt med en konsert i sommar. Ett fyllt Ullevi. Nåt grymt band som får arenan och känslorna i gungning... Mmmm... Musik är fantastiskt mest hela tiden, men att höra/se det live kryddar än mer...

Ska se Killer Queen på Åhaga med en vän och Emma. Det ska bli riktigt sköj! Det är ju inte U2 på Ullevi men som jag skrev innan, musik live blir nästan jämt grymt bra! Tidigare citerade The boss var inte en personlig favorit innan jag klev in på Ullevi och blev förtrollad!

Stabilt.

Chip chip!

P.S Ge mig våren...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar