torsdag 3 januari 2013

Simning, handboll och Baywatch!

Jobbat två dagar. Har varit lite mört så att säga... Men skönt med en mjukstart!

Imorgon ska jag och Gabriel ha en grabbdag hemma. Blir väl förmodligen lite Baywatch på TV:n och en fruktsallad på det. Mumma!

Baywatch!???? Kanske ni tänker nu, förstår er. Meeeen, Gabriels pappa är en badkruka och pöjken måste ju lära sig simma!!

Eller hur!?!

Nåt som få vet om mig är att jag (trots min badkrukhet) besitter ett simrekord I Skövde! Den du!!

Först till botten.

The Untouchable.

Jag ska på lördag dämpa min handbollssaknad en aning med en heldag i Lysekil med distriktslaget. Det ska bli för jävla roligt och jag längtar! Genrepet inför SverigeCupen. Nu ska det testas...

Finns även lite handboll i skene på söndagen, men det har jag inte vågat breaka för Emma än.

Sen ska jag till Gbg på onsdag och kika en match där de utflugna kamelerna förväntas vara med och söndagen därpå kika lite DJSM i Gbg. Sen den stora höjdpunkten SverigeCupen helgen efter det!

Det här kan gå hur som helst.

Antingen blir jag nöjd och belåten eller så växer längtan bara ännu mer!! Det ska bli intressant och se resultatet av detta...

Tror jag.

Skiter det sig får det bli...

Jag, Pamela, Hasselhoff och mitt simrekord.

Och lite fruktsallad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar