fredag 4 januari 2013

Firar 200!

200 inlägg, stabilt.

Det firar jag in med en vattenläcka, trötthet och en Gabriel som inte ville somna...

Sweet!

En rör som läcker tvingar oss att stänga av vattnet för hela kvarteret i nästa vecka... Inte hela veckan med en dag eller två. Poppis, antar jag. Men inte mycket att göra åt saken. Har inte blivit så allvarliga skador än så bara hoppas vi kan hålla det i schack ett tag till!

Ingen tvättmaskin, diskmaskin... Tills det är klart... Tur att vi har en närliggande liten bäck där vi kan fixa allt.

Eller vi och vi... Emma. :)

Har mestadels varit en bra grabbdag i dag, Baywatch-tittandet toppades med lite cornflakes och vatten. En höjdare i Gabriels värld. I min värld... Ja... Snacks light.

Very light.

Imorgon, 05.45, bär det av till Göteborg och sedan Lysekil för en jäkla massa matcher! Kul som sjutton! En liten fingervisning om vi tagit rätt beslut eller inte.

Antar att vi har det.

Förutsätter det.

Annars blir det fokus på min simning igen.

Pamela och jag.

Faan klockan är 24 strax. Måste sova.

Chip chip!

P.S Gabriel gillar inte ljud som han inte vet var de kommer ifrån. Då ser han ut så här...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar