torsdag 10 januari 2013

Så mycket kvinna är jag inte!

Oron är som bortblåst! Gabriel öser på i 110 på dagis och bjuder upp!

Fick idag, när jag skulle hämta honom, snudd på släpa ut honom.

Varför?

Han sopade, tillsammans med sin fröken, rent i ett torkskåp samt hade lite blött papper och torkade av hängarna med.

Tack för den.

Jag kom. Han showade. Han segrade.

Vi var nog där en kvart för länge, han skulle sopa, städa och visa vilka stolar han ställt undan...

Dunderstolt! (som ni kan se på bilderna nedan.

Själv vet jag inte om jag är så stolt över min insats på jobbet idag. Blev "offer" för en temaintroduktion - Kroppen.

Weeeell... Mycket kropp att bidra med.

Offer och offer. Det var faktiskt jäkligt kul! En kroppsdel var svårare än de andra... Snippa...

Nog för att jag inte är mannen i huset men...

Så mycket kvinna är jag inte.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar