torsdag 17 januari 2013

Lammkött och skydd!

Emma pratade i telefon... Gabriel givetvis avis när han inte får prata med mormor.

Gabriel fick luren.

Fick frågor.

Sen satt han och nickade. Inte riktigt iPhoneifierad än.

Skönt.

Hjälpte en elev att stava idag. "Skydd" var var ordet.

Jag sa "S"... Eleven skrev S.

Jag sa "K"... Eleven skrev K.

Jag sa "Y"... Eleven skrev Y.

Jag sa "två D"... Eleven skrev "2D".

Sky2D.

Solklart. Det var ju så jag sa.

Det gjorde min redan ljusa dag ännu lite mer ljusare!

Vill passa på att tacka för alla härliga recept som kommit in! Ska prova ett gäng och se om de duger... Är enormt kräsen... :)

Gabriel har somnat och ja... Nu ska jag passa på att packa! Inte så mycket som ska med men efter 25 års idrottande (om än några mer passiva än andra) så är man less på det.

Har en fru som borde packa åt mig.

Hon är ju knappt 25...

Mitt lilla lammkött.

Fast nåt som är tråkigare än att packa, det är fasen att packa upp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar