lördag 15 oktober 2011

1000!

Nyss passerade vi 20000 besökare. Det är rätt sjukt. Sjukt roligt! Men fortfarande sjukt!

Hela 1000 besökare bara denna vecka! Helt... Helt... Magiskt! Vi får ta och gifta oss fler gånger! No doubt.

Reality check. Hemkommen från en heldag i Tidaholm. Seg men är helnöjd. Nu ska man ladda om batterierna till morgondagens trimmer-körning. Hur faan ska det gå? Nu snackar vi personlig utveckling!

Återstår bara att se om det är en positiv eller negativ utveckling!

Lär komma en update imorgon... Om inte jag gör den så lär fru Payani göra den. Den där empatiska sidan överrumplas av den elaka. Bröllop är inte lösningen.

"True that."

Som min unga Emma brukar säga.

Åt nån kyckling m. Cashewnötter historia idag. Vanemänniskan goes bananas! Det skulle jag inte gjort. Käften helt sönderfräten. Jävla mat.

Till och med Emma "Wasabi" Payani tyckte det var brännhett i munnen efteråt.

Varför kunde jag inte nöjt mig med Biff m bambuskott? Så där lagom smaklöst.

Precis som jag älskar det!

Världens bästa:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar