fredag 14 oktober 2011

Dagens tips

Jag vet ju att ni som hittar hit faktiskt hör till den skara människor som gillar att läsa andras bloggar. Sen vet jag också att minst hälften av er delar vår kärlek till handboll eftersom ni är vänner som vi har träffat på/bredvid planen i någon handbollshall i Västsverige. Och för att jag tycker om er så himla mycket och värnar om ert bästa så ska ni få ett tips av mig. Gå in på följande adress, läs och njut!

www.alfabeto.blogg.se

Jag och Malin spelade ihop i Skövde HF och Malin är tveklöst en såndär störtskön tjej som man bara tycker om från första stund. Nu arbetar hon som sportreporter och driver vid sidan om det en egen handbollsblogg som i mitt tycke slår bland annat Aftonbladets Flincks blogg med hästlängder. Malin förmedlar inte bara nyheter utan ställer också de där intressanta frågorna som bara en som spelat och älskar sporten själv kommer på att ställa. Hon lyckas verkligen förmedla känslan av olika sekvenser i en handbollsspelares/tränares vardag och allt känns äkta. Läs själva så förstår ni vad jag menar!

www.alfabeto.blogg.se

"I avsaknad av handbollsklister och svett finner jag njutning i de detaljer du själv missar när du befinner dig i hetluften. Där spelförståelse och nyfikenhet möts. Från en pivots vinkel, helt enkelt."

Så skriver Malin själv i hennes beskrivning på bloggen och erkänn att man blir sugen på att läsa mer med en gång?! Jag är fast iallafall. Jag älskart, som en skulle sagt på slätta.

www.alfabeto.blogg.se

Läs. Nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar