fredag 7 oktober 2011

Snusningar och vågskvalp

Här sitter jag (precis som David nyss skvallrade om) i en hängstol i rummet "Havsateljen" på Strandflickornas hotell i Lysekil. Genom panoramafönstrena ser jag månljuset glittra i vågorna som skvalpar rogivande precis utanför (och under) oss. Bakom mig ligger Gabriel i sin resesäng och har nyss somnat. Han snusar och låter sina små speciella Gabrielljud som tyder på att han mår precis hur gott som helst. Bredvid ligger också David, min äkta make! Känn på den ni! Bara det att inför andra numer kunna tala om David som min man känns helt underbart faktiskt. Som jag längtat! Just nu känns livet förbannat fint helt enkelt! Team Payani mot världen typ. Jag önskar att alla någon gång får uppleva denna lycka jag känner just nu. Det borde vara en lagstadgad rättighet. Lycka skapar värme och Gud vet att är det något denna kalla värld behöver så är det just det. Värme och kärlek! Så därför skickar jag lite av den varan till er alla genom cyberrymden nu. Jag råkar nämligen ha så att det räcker och blir över just nu. Så här kommer en kram med massor utav kärlek och värme! Glöm aldrig att ni är värdefulla, okej?

Peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar