onsdag 26 oktober 2011

Det är lite stelt...

...men det var det värt! Det var överraskande sköj att lira badminton! Det kommer det att bli fler gånger! Var helt slut efteråt, vilket jäkla springande det blev. Jisses. Det hela vägdes ju upp av en klar seger, 5-1 i set.

Fast det är lite stelt idag. Men arbetskamraterna får väl släpa runt på mig. Jag vann ju trots allt matchen mot en kollega! ;)

Hade precis slagit till bollen (fjädern) då det ven förbi en tennisboll förbi örat. Det var inte långt ifrån! Hade varit en snygg träff! Var förmodligen därför jag förlorade setet. Tappade fokus. Ja så måste det varit! Skönt, då finns det en ursäkt. :)

Det är en jäkligt fin anläggning Tennisklubben har. Undra när kommunen ska låta handbollen få nåt lika fint?? Här byggs ju inte en Lundyhallen upp som rasade för x-antal år sen.

Dagens mest positiva var att axeln höll!

Måste bara fråga er, den här med sushi.... Är det verkligen gött? Inte fasen kan det vara så himla gött med rå fisk? Hua! Men så är jag en vanemänniska. Kommer förmodligen aldrig prova men jag förundras likväl. Ser inte så värst gott ut men verkar ju slåss igenom rejält!

Sju nya badmintonpass snart inbokade. Ser mig som smått halvproffessionell!

Träna bort träningsvärk... Vilat nog hellre bort min. Men det får man väl som 30 plussare...? =]

Gabriel har börjat ösa runt rejält! Han vill gärna stå (men behöver stöd). Det är en jäkla fart på han men jag har hittat på en genialisk lösning (se nedan). Stäng in honom mellan våra två soffbord och hörnsoffan! Genidrag!

Nej, jag är inte så hemsk, men det såg himla roligt ut! Lillfisen var sådär nöjd... Men notera framstegen med fjärrkontrollen! Riktigt bra!! Dock höger handen = minus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar