tisdag 18 oktober 2011

Va!?!

Är det redan dags att åka till jobbet igen? Känns som man åkte därifrån precis. Det gjorde jag ju iof.

Gött att höra och se hur regnet piskar ner mot fönstren och marken... Känns som man bara vill tokrusa ut till bilen!

Men jag jobbar inte så. Blir sedvanligt en lufsande promenad. Undra om paraplyet ligger i min levande garderob. Bilen. Detta verkligen ev avlastningsplats för egen del. Skulle behöva rensa.

Men hur kul är det?

Städa bilen måste ju vara bland det tråkigaste som finns! tillsammans med allt annat som behöver städas. Och vika tvätt. Får rysningar...

Rysningar lär jag väl även få på söndag när United tar emot City! Vilken drabbning! Ettan mot tvåan. Kommer bli läckert!

Hinner man vänta ut regnet? Måste åka om 20... Var är Polman? Den ende som kan/kunde trolla med vädret!

"Om jag inte ser det, så finns det inte..." är en högt aktad kommentar av oss män. Kan man applicera den på väder?

"Om jag inte ser det, så finns det inte."

Värt ett försök. Men nu skiter jag i vädret. Dags att mysa med min egna lilla tromb innan jag beger mig!

Have a nice one!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar