fredag 7 oktober 2011

Åh!

Har anlänt till Lysekil och resan hit gick underbart bra! Gabriel sov för det mesta och när han väl vaknade så var han på gött humör! Så fort vi körde under 110 så vaknade han till, så en himla tur att vi åkte innan fredagstrafiken i Göteborg drog igång!

Direkt när vi kom hit insåg vi vilken idyll det är. Vi har en liten stuga med egen uteplats/badplats. Att säga att vi bor vid vattnet vore fel, vi bor nämligen över det! Sweet! Så i natt kommer man somna in till kluckande vågor och puttrande båtmotorer... Funkar för mig! Gabriels läggning gick kanon, Emma myser i en hängstol och jag kollar text-tv. Halv åtta är klockan och jag är dötrött. Får man sova redan nu?? Men först ska jag mysa i sängen och kika ut på fyren som står en bit bort!

Jag tror bestämt att Emma kompenserats för det halvdana frieriet - det här kamrater, det här är bomull för själen, som en arbetskamrat brukar säga. Högklassig bomull!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar