onsdag 12 oktober 2011

2012 - vilket år!

Känns som att nästa är kan bli ett riktigt vasst sport år! Ett handbolls EM, fotbolls EM och ett OS! I samtliga fall med ett svenskt deltagande - Suveränt!

De är i de här fallen jag jublar över nutidens jämställdhet inom föräldraledigheten! Så underbart att vi pappor också får chansen att vara hemma. Sen att man råkar pricka in sin föräldraledighet år 2012 är ju bara en ren slump.

Snacka om guldkorn i vardagen!

Och på tal om guldkorn...

Igår efter jobbet så åkte jag till ICA för att handla. Matinspirationen var inte på topp eftersom jag var trött som stryk. Det blev tortellini. Ingen kioskvältare direkt! Bilen hem. Fortfarande trött. Om inte tröttare...

Kom till garaget, utanför stod Emma och Gabriel! Vinkandes... Vilket mottagande. Genast fick man energi igen! Vilken underbar familj jag har! Väl hemma så hade Emma & Gabriel (givetvis) gjort i ordning tacos! På en tisdag. Såå mycket godare. Blev en toppenfortsättning på dagen!

Fullmåne ute.

Vilket härligt och mysigt ljus det blir ute. Lite så där halvmysko... Underbart! Vet att vissa får svårt att sova nät det är fullmåne. Undra vad det beror på?

Kan säga att jag sovit som en gris. Jag påverkas inte, men vet att många gör det.

Ha en skön dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar