tisdag 25 oktober 2011

Grym natt och Gameday!

Fick säkert sova ett par timmar i sträck innan bulldozern satte igång. Skönt.

Meeeen, nu gäller det att samla ihop tankarna. Ikväll ska det brännas av en tre setare. Fullt fokus! Vill inte gå en veck och behöva höra att man har losat.

Aldrig.

Dags att koppla på vinnarskallen och... Ja... Hitta åkommor som jag kan skylla på. Ska precis packa väskan. Vad faan har man med dig till en badminton match? Inte så mycket väl? Känns som att det borde räcka med en ICA kasse och en ungkarlspackning!

Återkommer mer resultat om jag inte presterar som United. Då glömmer jag och går vidare...

Men även om jag inte tjänar 1 mille i veckan så kommer jag kriga tills slaget är över. Då visar jag bättre karaktär att killarna i söndags.

Alltid nåt!

Ska hämta arbetskompisen snart. Eller ska jag skita i det?

Vi är ju trots allt motståndare idag...

Den psykologiska fighten kan ju redan startas...

Om du tänker dig bokstaven H. Så är Emma och jag benen och Gabriel strecket emellan. Så brukade han ligga förr men då var han inte så lång. Han ligger så numera också vilket lämnar en liiiten plats över till oss.

Och jag som har Gameday idag. Familjemöte ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar