söndag 16 oktober 2011

Jag kände nåt på rumpan...

DJ Trimmer kom. Blev petad. Tog plats. Tog över. Plöjde. Till slut gick den försynte DJ Trimmer loss i backen och skövlade rent. Men så började det inte. Var 20 min sen till kick-offen. Så jag kom in lite snett i det hela men snart var jag på g. Ladda för trimmern men när jag kom dit hade någon börjat.

"Du kan kratta."

Hell no! DJ Trimmer krattar inte. Givetvis gjorde jag det men inombords fanns lusten att testa trimmern. Tiden gick och till slut så kom tröttheten hos han som körde. Perfekt jag klev fram. På med hörselkåpor, skyddsglasögon och handskar... Sen var det bara att dra igång och gå lös! Gick för jäkla bra. Överraskade mig själv. Hur som så var det dunderkul! Den uppgiften behåller jag gärna.

Många avundades nog DJ Trimmer. Gubbarna ville också leka med trimmern. =]

Ser ut som en krigszon. Hoppas på förbättring i vår.

Notis: efter 1,5 timme kände jag nåt på rumpan. Vad faan, tänkte jag. Kunde inte vända mig om för hastigt eftersom jag hade trimmern i högsta hugg. Jag vände mig om. Där stod grannpojken med en kvast och borstade av mig... Han tyckte jag såg gräslig ut! Ha ha, David-humor. Han fattade inte varför jag skrattade.

Gräslig.

Nåväl, efter 2,5 timme var vi klara. Alla väntade på korvgrillningen. Men icke.

Den som skulle fixat det hade bommat det. Skönt. Skönt att det inte var jag! Fast synd att det inte blev av. Hade vart trevligt att träffa alla.

P.S Hade velat sura i soffan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar