måndag 17 oktober 2011

Härligt!

Det blir en lysande start på veckan med en maraton dag! Från 07-20. Nåt säger mig att man kommer sova gött ikväll.

Stupa.

Tjoff! Rätt ner i bingen!

Ska strax dra till jobbet. Ska smyga ut till parkeringen och spana in den trimmade backen. Dagen efter. Hur ser det egentligen ut? "vi har sått nytt gräs i hela backen"...

Nu låter det som att det är världens största backe. Det är det givetvis inte, även om det kändes så inledningsvis igår. Innan lugnet hade anlänt.

Inombords alltså.

På pizzerian...

Bagar'n: Var är du ifrån?

Jag blir lite överraskad av frågan men svarar: Jag bor på Hulta Ängar.

Bagar'n: Den skiter jag i. Du är inte svenska men pratar väldigt bra svenskt...

Jag: jahaa... (och så fortsatte dialogen)

Finns så mycket att skriva om den korta dialogen... Skulle bli för långt, så jag avstår.

Dags att dra till jobbet!

Chip chip!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar