måndag 24 oktober 2011

Monday - I am in love with you!

Eller inte.

Underbara måndagsmorgon! Lämnar en natt bakom mig med lite sömn, vaknat 111ggr, haft 7cm att sova på. Det är givetvis nattens fel och inte min förkylde lille grabbs! :) Natten har varit sådär, med andra ord.

Men ska inte låta den förstöra den underbara helg som passerat! Gabriel har varit på strålande humör och har inte varit så enormt mammaklängandes som vanligt. Vilket varit skönt både för mig och Emma! Har varit två rätt lugna dagar vilket varit precis vad hela familjen Payani behövt. Gött!

Träning ikväll. Det var ett tag sen sist men ska försöka mobilisera huvudet och ge killarna en rejäl vända...

Imorgon debuterar jag. Då blir det badminton mot en arbetskamrat! He gått på jobbet i en vecka och tränat på smashar! Swosssch! He he.., kommer bli sketsköj! Ljumske och axel åt helsike. Meeen, viker mig inte en tum. Bara vinst som gäller. Ryktet säger att halviranier ska vara riktigt vassa på badminton. Noterbart: Det är bara ett rykte & vissa rykten är.... Totalt fel. Helt åt skogen.

Nä, hombres... Dags att fortsätta dagen! 5 timmar och 55min har redan gått till spillo!

1 kommentar:

  1. Hej på er :)
    Vill bara skicka en liten hälsning, har börjat läsa er blogg, är så kul att se vad ni har för er. Hoppas ni mår bara bra och krama Gabriel från mig:)
    Masssa kramar Börje

    SvaraRadera