fredag 14 oktober 2011

Svart, röd, svart, röd...

...svart, röd, svart, röd! Mmmm... Bassetts winegum. Världsklass! Ett stort tack till alla underbara kollegor för presenten! Emma glädjs åt skålen och jag åt innehållet. Mina kollegor skrattade när jag sa så. De visste inte hur sant det var.

Men så har jag bara jobbat där i 2,5 månad. :)

Har skrivit det förr, men är värt att sägas igen. Det är en underbar arbetsplats jag hamnat på!

Vad faan gör Bosse bildoktorn på Tv? Och fråga två: vem är det?? Är bara i Sverige en sån gubbe blir rikskändis. Klassiker från Världens Barn:

- "Vinnaren är Lars Johansson i Stockholm"

Måste varit en sisådär 3-400 som hoppade till i soffan! He he...

Imorgon stundar en heldag i Tidahölm.

Gött att klockan ringer 04.30.

En lördag.

Lördag = Premier League.

Gött att missa Uniteds match mot Liverpool. Måtte tjejerna vara på hugget på slätta! :)

Och söndag. På söndag. Då vankas det städdag här i kvarteret. Då kamrater. Då ska jag gå loss med en trimmer! Där har ni en cliffhanger som heter duga...

Kan gå hur fasen som helst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar