lördag 29 oktober 2011

Misshandlad...

Vinnarskallen fick aktiveras i tisdags som sagt. Det var längesedan och riktigt skönt! Sju nya pass inbokade. Bara att börja ladda! Ska bli skitkul!

Igår "fyllde" Gabriel 9 mån. Då hade han varit exakt lika länge - både i magen o utanför! Men det jag funderade mest över var: Undra när den som ligger i min mage ska titta ut?

Hans snälla mamma hade köpt två presenter, meeeeen trots det så var det snöret som var mest intressant! Brukar inte katter tycka det? Vet inte vart jag vill komma med den liknelsen men tanken slog mig.

"Så mycket bättre" drar igång ikväll... Får se om det levererar lika bra som sist! Delvis intressanta artister!

Många föräldrar pratar om egentid. För egen del så består min egentid av tid med Gabriel (och i viss mån Emma). Innerbörden av Egentid kanske förändras ju längre tiden går?

Det var inga knuffar, älskling - det var en mildare form av misshandel som du utövade för att få upp mig! Trodde det var träningsvärk först men sen kom bilderna åter... :)

Så jag tar min sargade och sönderslagna kropp och kör igång den här dagen. Består av Gabrieltid, besök av hans farmor och farfar, lunch med hombre och sen lite handboll.

Blir väl en sväng förbi akuten också. Tack för det Emma. Älskar dig! Typ. :)

Och ja. Det är synd om mig. Offret.

Men Emma fick sova några timmar till. Det är bra. :)

Guldklimpen:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar