tisdag 29 november 2011

Beslut!

Vissa beslut man tar i livet är bra och andra är mindre bra. Sen finns det en liten grupp beslut där det på förhand inte riktigt är solklart huruvida beslutet är bra eller inte.

Ett sånt är min veckoplanering. Träning tis, tor, lör. Vilket förvisso är skönt och väldigt bra men som samtidigt kommer framtvinga en sjukskrivning på 6-8 veckor. Därför är det en viss osäkerhet kring hur själva beslutet kommer att gynna mig eller inte. Badminton, löpning, spinning... Känns som det trappas upp hela tiden.

Fast på förhand ska det bli jäkligt skönt! Efteråt iaf...

Finns fler beslut jag vill ta, som med handbollen. Men jag har gjort mitt och det är skönt att det inte längre ligger i mina händer! Nu kan jag bara... Ja, sätta mig på spinningcykeln och vänta. Vill bara få ett besked så man kan slappna av och fokusera framåt! Är inte ett fan av ovisshet direkt!

J & S var på besök igår, kanontrevligt i vanlig ordning! Resultat: Gabriel hade en bula i pannan. Emmas försök till försvar: "Vi tappade uppsikten". Tre vuxna i ett rum på 8 kvadratmeter. Det går liksom inte tappa uppsikten! :) Även om man medvetet försöker.

Fast det var trevligt att dem var här!

Idag ska vi på teater på jobbet. Vet inte riktigt vad det handlar om men blir säkert en upplevelse! Jag är ingen riktig superkulturmänniska direkt men aj ge det som allt annat en chans.

Ska försöka att inte tappa uppsikten, även om det är bra mycket mer än 8 kvadratmeter... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar