söndag 27 november 2011

Vem är Gabriel lik?

Pust! Precis blåst hem från ett besök på Coop. Veckohandlingen avklarad! Skönt! Givetvis så hamnade två tomtar i korgen också... :)

Precis innan vi åkte stod Gabriel (bild 1) i fönstret och undrade vad det där som trillar ner från himlen. Vad svarar man på det?

Jag gillar hösten (eller är det vinter nu?) och regn, men jag har svårt att motivera för mig själv vad det positiva är när det regnar från sidan!!!??? Vad ska det vara bra för?

Igår var Gabriels farmor och farfar här på besök. Gabriel som är trevlig och artig, inledde besöket med att sova 3 timmar efter att farmor varit på promenad med honom.

Perfekt!

Tre timmar till att jobba med allt som skulle göras i huset. Resultatet blev för jäkla bra och vi är evigt tacksamma! Vi funderar på hur man ska återgälda all hjälp. Svaret kom sylvasst.

Ni hjälper till i Maj/Juni.

Då ska deras hus rensas eftersom mina päron köpt en lägenhet. Och det kära kamrater, att hjälpa dem med huset är ett projekt. Där finns saker sparade sedan Hedenhös tid...

Har känt att Gabriel varit lik någon bekant. Så idag gjorde Emma ett test. Hon slängde på Gabriel ett par glasögon (bild 2) och vips så blev han den vita Steve Urkel!!

Skönt! Nu behöver jag inte grubbla på det.

Har som jag skrivit tidigare börjat träna på gym. Helt i onödan! Äntligen har jag funnit lösningen (bild 3) - så jäkla bra! Jag fann den på Coop av alla ställen.

Supertuggummit - För ökad fysisk kapacitet.

Så korkat.

1 kommentar:

  1. Ha ha, så enkelt kommer du inte undan Friskis o Svettis!

    SvaraRadera