torsdag 24 november 2011

Huvudet på kudden & Friskis och Svettis!

Ja, men det är knappt att jag hann med det. Att ha huvudet på kudden alltså. Idag var en sån dag där det kändes som klockan ringde samma stund som jag la huvudet på kudden.

Föga smickrande då jag jobbar till 17.30 idag. Kommer bli en lång lång dag! Fast det blir bra, bara jag kommer ur den där dimman jag går runt i.

Har kanske inte så många val. Bara att bita ihop, för ikväll smäller det! Jag har råkat säga att jag ska hänga med till Friskis & Svettis... Har gjort några tappra försök innan i livet utan allt för bra resultat. Kanske är dags nu? Sen är det klart mycket bättre när man inte ska kravla sig iväg själv, utan går med någon. Liiite lättare att få tummen ur. Jag lär väl få äta upp det, men det ska faktiskt bli rätt sköj! Ser fram emot det.

Får se om jag gör det imorgon morgon också... :) Eller om träningsvärken tagit över totalt.

Min och Emmas juvel is on fire. Det finns bara sexans växel och det tjötas konstant. Det är precis hur underbart som helst. Ploppar upp nya saker konstant och han vet hur han ska få sina föräldrar att smälta.

Blir intressant om sisådär 15 år...

Då lär man inte lägga huvudet på kudden utan kudden på huvudet!

1 kommentar:

  1. Friskis och Svettis minsann bra jobbat Niklas ;) för jag antar att det är han som ligger bakom! Snart, när armen är bättre kan vi ses allihopa :=)

    Kram

    SvaraRadera