onsdag 30 november 2011

Offentliga toaletter!

Hade lite att göra på morgonkvisten så det blir bara ett ämne som berörs.

Fobier. Fobi.

Jag har en som kan ställa till det ibland.

Jag avskyr offentliga toaletter. När "nummer 2" ska göras. Kan inte riktigt säga varför - det är bara så jäkla obehagligt. Kan dra ett exempel: Jag och Emma var i underbara Paris. Det var en underbar resa på alla sätt. Vi strosade mitt på den levande stora avenyn Champs-Élysées. Jag behövde göra mina behov. Problem. Mina alternativ? Gå på en offentlig toalett som finns på gatorna, gå in i en affär och låna en toalett eller helt enkelt gilla läget & bit ihop.

Jag valde inget. Nix.

Jag gick till vägkanten. Vinkade in en taxi.

Sen åkte vi tillbaka till hotellet.

I did my duties.

Sen gick vi till Champs-Élysées igen och fortsatte dagen.

Det är så jäkla äckligt med offentliga toaletter. Kan inte riktigt säga varför jag tycker det men... Det bara är så.

För mig innebär uttrycket "borta bra men hemma bäst" lite olika saker... :)

Nu till jobbet! Wohoo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar