tisdag 22 november 2011

Handboll

Emma delivers! Var på knalleland igår. Vi klev ur bilen och jag apg att det fortsatt lös i bilen. Släck lampan i bak, sa jag. Jajaja jag vet, suckade emma märkbart irriterad då det inte är första gången jag säger till. Vi handlande det vi skulle, åkte hem, parkerade i garagelängan, landade i huset. Två minuter senare knackar det på, det är grannen. Vad vill dem nu??

Vi ville bara säga att ni glömt släcka lampan där bak i bilen...

Jag bröt ihop av skratt.

Det gjorde inte Emma.

Väntar svar från en förening. Jag har sagt att jag kan haka på och ta ett lag under vissa förutsättningar. Ska bli intressant att se vad de säger. Skönt att göra klart det så snabbt som möjligt så att det går att början planera. Jag har hittat suget igen och det vore riktigt sköj! Sen är det ju under vissa förutsättningar då familjen alltid är nummer ett. Men men, vi får se efter nästa möte! Då bör det väl kunna komma en fingervisning iaf.

Är nog lite för dålig med tålamodet emellanåt, jag vill ha svar direkt. Var har jag fått det ifrån? Förmodligen är det miljöpåverkan. Man blir som man lever... =)

Satt och lyssnade på Spotify, jisses... Det är inte svårt att försvinna bort en timme eller två. Finns ofantligt mycket bra musik tillgängligt? Sweet! Just nu är jag nog i en rätt förvirrad fas där jag inte riktigt vet vad jag tycker om. Mycket går bra, vilket är sällsynt i min lilla bubbla. Brukar vara enormt humörsstyrt det där!

Så... Frågan är vilket humör man är på nu? Mår bra, är lycklig med min familj och jobbet är wunderbart. Det är no en riktigt bra känsla som jag inte riktigt lyckats lokalisera eller sätta namn på än.

Nej men ska man ta och åka till jobbet kanske?

Hoppas Emma och Gabriel gått upp så man får sig en dregelpuss och puss innan jag drar.

Mot dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar