fredag 11 november 2011

Kostade ett Ullaredsbesök!

Handboll igår. Kikade BHK:s damer. Kul att se matcher i toppskiktet. Tyvärr gick de bet... Men härligt att sitta där på läktaren och kunna ljuga lite i goda vänners lag. Kände ett riktigt starkt sug igår. Det var rätt längesedan. Men igår ryckte det i tarmen. Då kände jag saknaden på allvar.

Suget finns - erbjudanden också. Har fått två erbjudanden hittills men... - what to do? Att börja pendla känns inte riktigt hundra. Jag bytta jobb på grund av pendling och då blir det nog svårt att motivera för sig själv att vara borta 4 ggr per vecka. På annan ort. Men vi får se bad som händer. Gott om tid kvar... Som tur är. Samtidigt så vill jag ta snabba beslut. Gillar inte att grubbla.

Det har kommit till min kännedom att jag av bekanta i samtal med min fru kallas Davva. Varför i h-vete kallar folk mig för Davva? Vad är det för jävla namn...?

Låter som jag är 12...

Kanske jag är... mentalt? Men det är säkert Emma som dragit igång det...

Emma lät mig se matchen igår. Så snällt tänker ni. Det var det också, men...

Det är inte hela sanningen. Det kostade en tidig morgon, en kväll/natt samt ett besök på Ullared.

Snacka om att betala ett högt pris!

Bad emma ta upp mobilladdaren igår kväll. Fick till svar "Dont need to recharge when I'm already in charge..."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar