tisdag 8 november 2011

Toarulle, toarulle, toaaaruuullee...

Detta med att lägga förbrukade toalettrullar i sophinken, hur svårt kan det va? När jag gick in på toaletten i morse och såg denna mycket fyndiga lösning, så kunde jag inte göra mycket annat än förundras av Davids kreativitet. Han har alltså förbrukat det sista pappret på en rulle, behövt ta fram en annan rulle och sen (och nu kommer det intressanta) så måste han slagits av tanken: "Hmm...var ska jag nu lägga den tomma rullen? Ja, nu vet jag. Jag kan ju lägga den på den nya rullen...."

Det intressanta är inte bara hans aktuella val utan att han faktiskt inte ens kommer på tanken att kanske slå på stort och testa att lägga den i sophinken som står alldeles bredvid istället. Se det som ett litet tips bara älskling... ;)


1 kommentar: