fredag 25 november 2011

Emma - Så mycket bättre?

Igår mötte jag Friskis & Svettis i en härlig batalj! Det kändes förvånansvärt bra igår, bra idag... Vilket innebär att morgondagen kommer att bli en mardröm!

Dagen började inte allt för bra iof. Vaknade kl 7 av att G har vaknat och gormar från sitt rum. Problem! Jag börjar 7.15. Festivalen Where the action is hade flyttat in i huset och 7.20 (cirka) anlände jag. Det är riktigt bra gjort. Resten av dagen är bara att glömma. Var i dimman. Seg. Smågrinig. Är det Friskis fel? Jag brukar ytterst sällan försova mig,

Åkte till en stor mataffärskedja, vill inte avslöja dess namn men börjar på I och består av tre bokstäver. Mer kan jag inte säga... Hur som, gick in och fick smaka nåt underbart, vet inte riktigt vad det var men nåt åt lussekattshållet fast mycket godare. Vi gick vidare och Emma kom med nåt jag skulle smaka på, nåt med skinka och mango... För mig som är reserverad så smakade det inledningsvis gott. Sen small det till i käften! Jisses! Då vart jag inte så stöddig!

"Glömde säga att det var starkt..."

Emma - Så mycket bättre? Aldrig. På tal om min toalettpappers-incident. Emma är INTE så mycket bättre! Så Hr löste hon det! Hon satte tillbaka den tomma rullen på hållaren för reservrullarna! Inte mycket bättre! :) Papperskorgen? Står på andra sidan toan. Jag har ett vagt minne av att jag sett nåt japanskt påfund där man trycker på en knapp och sen rasslar det bara till i baken... Suveränt. Men hur gör män som bara gjort nr 1?? Skit samma...

Nu är det fredag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar